Vimexx Facebook

Onderwerp: Gratis domeinnaam bij hosting pakket

09-01-2017 15:42

Vandaag heb ik een hosting pakket bij Vimexx afgesloten, waarbij een gratis .NL domein bij zou komen.

Nu heb ik al via Hosting Beheren op het tandwiel geklikt en vervolgens domeinnaam opvragen of iets in die zin aangeklikt, vervolgens een factuur van 0 euro gekregen. Alleen kan ik nu nergens vinden hoe ik die domeinnaam aan ga vragen.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

10-01-2017 20:06
#474

Beste Kjell,

Dank voor je post op ons forum.

Nadat je op het tandwiel geklikt hebt dan kan je via onze domeinnaam pagina zelf op een domeinnaam zoeken. De domeinnaam voeg je daarna toe in de winkelwagen waarna je daarna ook weer op het tandwiel kunt klikken om de domeinnaam hierdoor te claimen bij je pakket. De prijs zal dan 0 euro worden en de domeinnaam zal vastgelegd worden.

Helaas kan je het nu niet meer opvragen omdat je de bestelling wellicht al doorgezet hebt. Als je een ticket opent dan kunnen we er voor zorgen dat je alsnog een gratis .nl domeinnaam kunt vastleggen die bij je pakket inbegrepen zit.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

25-07-2017 09:59
#765

Even ter aanvulling van bovenstaande, wij merken dat het claimen nog een beetje onduidelijk is. Graag wil ik jullie verwijzen naar ons helpdesk artikel waarin uitgelegd word hoe je een gratis .nl domein kunt claimen: https://www.vimexx.nl/help/gratis-nl-domein-claimen.

25-07-2017 21:47
#767

Beste Naud,

Het is middels het artikel gelukt om het gratis domein te claimen. Misschien dat jullie aan het eind van de bestelprocedure hiernaar kunnen verwijzen?

Ik denk dat dat nieuwe klanten zou helpen. Bedankt voor je hulp.

- 5 van 5 sterren -