Vimexx Facebook

Onderwerp: Domeinen opzeggen

23-10-2023 12:50

Weten jullie waar ik de opzegtermijnen van de domeinen kan vinden?

Ik heb 2 domeinen die ik niet wil verlengen, maar Vimexx geeft aan dat ik te laat ben met opzeggen. Dit terwijl het volgende termijn pas in december ingaat.
En ze willen deze nu toch in rekening brengen

In de voorwaarden kan ik dit vinden:

"Automatsche verlenging vindt alleen plaats indien de gehele betaling, voor de verloopdatum, door Vimexx is ontvangen en verwerkt "

"Indien Opdrachtgever voor de verloopdatum niet heeft voldaan aan de verplichtingen die horen
bij de automatische verlenging van de Diensten dan wordt de Overeenkomst geacht te zijn
ontbonden op de verloopdatum."

"Onder verloopdatum wordt verstaan de datum waarop de verplichting van Vimexx om Diensten
te leveren uit de hoofde van de Overeenkomst met Opdrachtgever eindigt. De verlooptijd is
gesteld op 00:01 uur op de verloopdatum."

Ik probeer dit al met de administratie te regelen, maar zij adviseerde mij de vraag op dit forum te stellen.
Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen.

23-10-2023 21:58

Ik heb precies hetzelfde.  Vimexx moet artikel 17 van zijn eigen algemene voorwaarden lezen ipv jou verwijzen naar dit forum.

KeesR

06-11-2023 12:25

Hoi JSC,

Vervelend om te lezen. Neem anders even contact met ons op voor meer informatie hierover als dat nog niet is gebeurt. We geven je graag uitleg over dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

03-12-2023 19:05

Ik heb hetzelfde probleem. 2 domeinnamen wil ik niet verlengen en de andere 2 wel, maar dit lukt niet. Kunnen jullie mij ook aub helpen?

10-12-2023 00:11

IK heb ook het probleem. Op één bestelling staan twee domeinnamen. Ik wil er één van houden. Hoe moet ik dit doen?

- 5 van 5 sterren -