Vimexx Facebook

Onderwerp: Gegevens .com domeinnaam gewoon online te grabbel gegooid

22-02-2017 14:28

Hey,

Ik heb op de website van WHOIS mijn domeinnaam opgezocht, nu heb ik gemerkt dat al mijn adresgegevens en email gewoon online staan.

kan ik dit ergens veranderen in mijn dashbord zodat deze anoniem worden gemaakt ?

 

Alvast bedankt.

27-02-2017 12:12
#563

Beste Matthias,

Dank voor je post op ons forum.

Dat is correct, de beherende partij van bepaalde extensies verplichten deze gegevens en geven deze ook in het publiek weer. Hier heeft Vimexx echter een oplossing voor, via de "domeinen beheren" pagina in het klantenpaneel kan je de houders namelijk aanpassen en kiezen voor anonieme houders. Zodoende zullen de gegevens verborgen worden.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

26-03-2017 17:14
#627

Ik heb nog een bijkomend vraagje , blijkbaar worden deze gegevens wel nog steeds weergegeven voor .be extensies op de webiste van DNSbelgium onder de noemer "onsite contactpersonen" hoe kan ik ook deze gegevens wissen of anoniem maken ?

 

Alvast bedankt!

28-03-2017 08:54
#628

Beste Matthias,

Is dit inmiddels al opgepakt door een van onze support hero's? Anders zie ik een ticket graag verschijinen zodat we er opnieuw in kunnen duiken want dit hoort natuurlijk goed te gaan!

- 5 van 5 sterren -