Vimexx Facebook

Onderwerp: duits domein verhuisd naar vimexx en 5 dagen later werkt het nog niet

14-08-2017 14:51

Hallo,

Ik heb dus een domein verhuisd van SEDO (bekende domein verkoper) naar Vimexx. Verhuizing is succesvol verlopen en ik heb de nameservers gewijzigd naar de nameservers van mijn lightspeed webshop. Hebbe de houders allemaal op anoniem staan maar nu 5 dagen later zie ik mijn website nog steeds niet en als ik een domain lookup doe zie ik nog steeds de nameservers van Sedo staan en op mijn domein wat ik verhuisd heb zie ik dus nog steeds de Sedo pagina. 

Vimexx helpt mij hier bar slecht mee moet ik zeggen en voel me aan mijn lot overgelaten. Heb nu ipv nameservers gewoon de DNS records gewijzigd en de TTL op 5min gezet maar werkt nog steeds niet. 

Kan het zijn dat Vimexx geregistreerd staat met een nederlands adres een probleem is met een duits domein? Want als ik een domain lookup doe dan zie ik vimexx staan met een adres in amsterdam en duits adres was verplicht dacht ik. Ik snap alleen niet waarom ik dan niet dit advies van Vimexx krijg. 

 

Kan iemand mij helpen?

14-08-2017 15:22
#786

Beste Jan,

We zijn inmiddels al in contact met je, meerdere dingen zijn nu nagekeken en het probleem lijkt bij onze leverancier te liggen. Wat betreft het Duitse adres, er bestaat een trustee service die standaard wordt toegepast bij .DE domeinen, zodoende hoef je niet woonachtig in Duitsland te zijn.

Alles komt goed, zodra ik meer weet dan informeer ik je via het lopende ticket.

- 5 van 5 sterren -