Vimexx Facebook

Onderwerp: Gratis domeinnaam bij Plus-pakket lukt niet.

22-10-2017 18:56

Beste lezer,

Ik heb een Plus-pakket aangeschaft en heb via het tandwieltje bij 'Hosting beheren' een €0 betaling gedaan om een domein te registreren. Ik heb nergens echter een domeinnaam in het proces in kunnen vullen. Of ik heb iets verkeerd gedaan? Ik ervaarde het als een nogal een warrige constructie. 

Nu heb ik wel een €0 factuur ontvangen, maar nog altijd een pakket zonder domeinnaam. 

Wat moet ik doen? Ik kan hier op het forum alleen iets vinden over dat ik nog in het proces al een naam had moeten invullen en dan het tarief op €0 had moeten zetten. En dat dat nu te laat zou zijn, omdat dat dus maar 1 keer kan.

Maar jullie zijn de klantenservice, dus ik ga er vanuit dat jullie dit voor mij kunnen herstellen, toch?! Want nu heb ik nog niks...

Groeten en alvast bedankt voor de hulp!

 

22-10-2017 19:17
#914

Overigens zie ik nergens staan dat er een domeinnaam geregistreerd zou zijn. Er staat geen naam op de factuur en niet bij de informatie omtrent het hosting-pakket in mijn account. 

Blijkbaar kun je in dit proces een domeinnaam registreren zonder daadwerkelijk een naam te registreren....

Dat is erg merkwaardig...

23-10-2017 09:30
#915

Beste Frank,

Dank voor je post op ons forum!

Je kan het nu nogmaals bestellen door de volgende handleiding te volgen, mogelijk heb je een stap over het hoofd gezien: https://www.vimexx.nl/help/gratis-nl-domein-claimen.

23-10-2017 21:43
#917

Nu wel gelukt!

Bedankt voor de geboden hulp. 

Frank

- 5 van 5 sterren -