Vimexx Facebook

Onderwerp: website weg sinds migratie

05-05-2021 11:56

Ik heb sinds 2019 een WordPress website en een domeinnaam bij 1eurohosting (koenigproject.nl). Sinds de migratie naar Vimexx was deze website weg. In plaats van de door mij gebouwde website kreeg ik een default WordPress pagina te zien. Wanneer ik inlogde via /wp-admin kwam ik op een verse WordPress install en de door mij gebouwde site was weg.

Toen ik de site bouwde deed ik dat via een tijdelijke link (hosts.cx) zodat de oude site nog bereikbaar was. Toen de nieuwe site klaar was heeft een medewerker van 1eurohosting ervoor gezorgd dat de domeinnaam ging verwijzen naar de nieuwe website. Vanaf dat moment kon ik de site bijhouden via koenigproject.nl/wp-admin. Die verwijzing is op de een of andere manier verwijderd door de migratie naar Vimexx.

Ik heb inmiddels een lange correspondentie met Vimexx maar mijn vragen worden sinds 28 april niet meer beantwoord. Eerst kreeg ik een handleiding voor het invoeren van nameservers, daarna werd ik erop attent gemaakt dat ik twee hostingpakketten heb: een Compleet met de domeinnaam koenigproject.nl, en een Medium met koenigproject.nl en dn9ta.hosts.cx. Er werd er gezegd dat ik de domeinnaam opnieuw moest koppelen.

Via dn9ta.hosts.cx kon ik inderdaad de door mij gebouwde site terugvinden, en via dn9ta.hosts.cx/wp-admin kon ik die site weer onderhouden. Ik heb toen een redirect gemaakt van koenigproject.nl naar dn9ta.hosts.cx en dat leek de oplossing. 

Dit heeft echter maar korte tijd gewerkt. Na een paar dagen kwam ik via koenigproject.nl op een pagina van hosts.cx met de melding dat de tijdelijke domeinnaam is verlopen. Via dn9ta.hosts.cx gebeurt hetzelfde.

In een poging de door mij ingestelde redirect ongedaan te maken heb ik een nieuwe redirect ingesteld van koenigproject.nl naar koenigproject.nl. Nu kom ik via deze domeinnaam op een wit scherm, en via koenigproject.nl/wp-admin kom ik weer bij de verse WordPress install. 

Ik ben ten einde raad en Vimexx beantwoordt mijn ticket niet meer. Wat te doen??

Alle hulp is welkom. Alvast bedankt, Kees T.

25-05-2021 07:39
#3140

Hier hetzelfde probleem. En Vimexx is onbereikbaar via chat. Op tickets wordt niet meer gereageerd. Upgrade gedaan. Had ineens twee hostings. Moest mijn 'oude' hosting maar gewoon laten aflopen werd er geschreven. Sinds die is afgelopen geen website en mail meer en alles wat er aan vast zat. Ben zeer benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, en hoe snel..dit kost mij klanten en werk. Gr. Erik

25-05-2021 12:57
#3141

Geloof dat nu alles plat ligt. Wordt er steeds warmer van.

- 5 van 5 sterren -