Vimexx Facebook

Onderwerp: Online portemonee

28-12-2017 16:15

Geachte heer, mevrouw,

Over een paar maanden staan hosting en domein namen op de nominatie voor automatisch verlengen. Nu lees ik dat ik een online portemonnee dien te gebruiken.

Hoe werkt dat ivm facturatie/BTW teruggave?

Mvg,

Frank van den Bergh

29-12-2017 12:52
#1009

Beste Frank,

Dank voor je post op ons forum!

Een automatische verlenging wordt inderdaad vanuit de online portemonnee gedaan. Hier stort je een bedrag op waar wij dan vervolgens alle verlengingen/facturen mee zullen betalen. Voor elke verlenging krijg je netjes een factuur die je dan weer tegen die storting kunt afboeken.

Onderstaand een toelichting voor zakelijke klanten:

Een storting bij ons is eigenlijk een tegoed van de klant op ons, boekhoud technisch moeten je dan eigenlijk een rekening-courant rekening maken. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, dan boek je die factuur in en boek je deze intern af tegen die rcrt-rekening.

14-02-2018 11:23
#1137

Ik heb mijn portemonee opgewaardeerd en nu komen er meldingen binnen mbt verloop over een maad.

Ik neem aan dat ik niets hoef te doen? Kan ik ook een aantal domeinen consolideren, zodat ik minder facturen krijg?

14-02-2018 16:09
#1140

Beste Frank,

Dank voor je reactie.

In dat geval moet je nog wel automatisch verlengen voor die producten aan zetten: https://www.vimexx.nl/autoextend. Mocht dit al reeds gedaan zijn dan kan het zijn dat er te weinig geld in de online portemonnee staat.

- 5 van 5 sterren -