Vimexx Facebook

Onderwerp: Praat mee over: Wat is een verwerkersovereenkomst of bewerkersovereenkomst?

29-05-2018 16:00

Er is een nieuw Blog artikel gepubliceerd!

"Ieder bedrijf dat persoonsgegevens verwerkt – op wat voor manier dan ook – moet zich houden aan de Europese privacy wetgeving. In de Europese privacywet staat onder andere dat ondernemers verplicht een verwerkersovereenkomst op moeten stellen. Maar wat houdt de verwerkersovereenkomst precies in? Dat lees je op deze pagina."

Lees het volledige artikel op: https://www.vimexx.nl/blog/wat-is-een-verwerkersovereenkomst-of-bewerkersovereenkomst

03-06-2018 16:14
#1414

Ik heb net als veel andere klanten van Vimexx een verwerkersovereenkomst ontvangen. Moeten Vimexx en ik die nu dan beide tekenen? Ik zie daar geen ruimte voor gereserveerd staan op de verwerkersovereenkomst die is opgesteld.

04-06-2018 10:15
#1416

Beste Maurice

Bedankt voor je reactie op ons forum!
We hebben er expres voor gekozen om geen overeenkomst aan te bieden die je kan ondertekenen. Echter, mocht dat toch een wens van je zijn dat je een exemplaar hebt met een handtekening kan je dit altijd aangeven bij ons
Dit kan bijvoorbeeld middels een ticket. Hiervoor moeten wij dan wel zeker zijn dat de persoon of het bedrijf namens zichzelf teken, zodoende vragen wij een kopie van een geldig legitimatiebewijs. Wanneer je deze gestuurd hebt naar ons kunnen wij op onze beurt jou weer voorzien van een overeenkomst die door ons getekend is. 

Mochten er verder nog vragen zijn ben je altijd welkom om een ticket te maken bij ons! Dan komen we er graag bij je op terug

Met vriendelijke groet,

Koen Hollander

Medewerker Klantenservice

23-11-2023 17:20
#4739

Beste Klantenservice, ik ben meerdere jaren klant bij jullie, maar kan me niet herinneren of terugvinden dat ik een verwerkersovereenkomst met Vimexx heb afgesloten. Kunnen jullie mijn geheugen even opfrissen? Ik heb alleen dit forumartikel gevonden en een directe link naar jullie verwerkersovereenkomst: https://www.vimexx.nl/Verwerkersovereenkomst-Vimexx-14-05-2018.pdf. Alvast bedankt voor jullie reactie! 

- 5 van 5 sterren -