Vimexx Facebook

Onderwerp: Mail relay of proxy

19-05-2023 11:53

Ik wil graag meerdere aliassen voor mijn mail adres aanmaken. Ik weet hoe je een alias kunt aanmaken en doorsturen naar je mailbox, maar als ik op zo'n mail reageer dan komt in de afzender altijd het werkelijke adres van de mailbox zelf te staan. Ik wil dat graag afschermen zodat in de afzender ook de alias komt te staan.

Is dit mogelijk om in te stellen in de admin console ?

N.B. een soort mail bescherming zoals bij DuckDuckGo, maar dan met mijn eigen domein naam dus.

19-05-2023 13:49
#4452

Misschien begrijp ik niet goed wat je van plan bent, maar ik zie het probleem niet. Ik heb een aantal mailboxen onder verschillende domeinen. Ik laat die mails doorsturen naar een 'centrale' mailbox. Wanneer ik mails beantwoord kan ik als afzender de mailbox kiezen van het gewenste domein. Ik moet daar wel zelf aan denken en de juiste keuze maken, anders wordt de 'default' mailbox gebruikt. Dat gaat dus wel eens fout. Ik gebruik Apple Mail.

Ferdi

 

22-05-2023 20:28
#4461

Bedankt voor je antwoord. Dit werkt niet bij mijn email client en bovendien wil ik graag dat hij automatisch het juiste verzendadres kiest. Misschien moet ik een aantal email clients proberen.

- 5 van 5 sterren -