Vimexx Facebook

Onderwerp: Geld opnemen uit Wallet

10-08-2023 17:28

Ik heb vorige week maandag (!) geld teruggeboekt vanuit de wallet naar mijn rekening. Het is nog steeds niet teruggeboekt en blijft ‘onder behandeling’ staan. Waarom kan het tot wel 14 dagen voordat ik mijn eigen geld terug op mijn rekening heb??? Wat is dit voor een waardeloos systeem??

11-08-2023 18:48
#4573

Beste Lidie,

Dank voor je bericht! Terugbetalingen worden geregeld via onze betalingsprovider. Helaas kan het tot wel 14 dagen duren voordat het bedrag teruggestort is op jouw rekening. 

Groet,
Joram

15-08-2023 17:01
#4582

Het is inmiddels 15 dagen geleden dat ik geld opnam uit de Wallet. Niks. Contact via een ticket verloopt ontzettend traag en moeizaam. Gisteren reactie terug gegeven op een vraag van jullie, vervolgens blijft het weer stil.

Ik vind dit echt knap waardeloos, contact krijgen is haast onmogelijk. 15!!! dagen wachten op mijn eigen geld!!! Dat gewoon netjes terug gestort had kunnen worden op mijn rekening, ipv via zo’n moeizame tussenstap dat Wallet heet. 
 

Om nog niet te spreken trouwens over een betaling van €36,46, maar in de Wallet slechts €35,57 terug te krijgen. Jongens, wat is dit teleurstellend. Ik snap echt dat het niet fijn is dat een klant keurig binnen de opzegtermijn annuleert, maar ik heb me keurig netjes aan álle afspraken gehouden en jullie blijven vervolgens nagenoeg stil. Als je het dan aan een derde partij uit besteedt, moet dat wel netjes verlopen. Het frustreert me echt enorm dat ik van mijn kant uit niks kan dan een ‘op hoop van zegen doen’ :-/

21-08-2023 16:26
#4593

We zijn inmiddels 21!!! dagen verder!! Contact met support verloopt traag. Woensdag een reactie dat het geld teruggeboekt wordt, geen uitleg waarom dit inmiddels al zo lang duurt en tot op heden blijft de rekening leeg en verschijnt er geen teruggeboekt geld. Jullie maken er een zooitje van en ik ga echt niemand meer Vimexx aanbevelen! no

12-09-2023 14:45
#4617

Hoi Lidie,

Excuses, we hebben dit proces intern aangepast maar helaas ging hier steeds wat mis waardoor het wat langer duurde. Inmiddels zijn de processen intern goed doorgevoerd en zou het wat sneller moeten gaan.

Mocht het bedrag nog niet zijn binnengekomen, kun je dan je ticketnummer vermelden? Dan kijk ik even of ik het proces wat kan versnellen.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

- 5 van 5 sterren -