Vimexx Facebook

Onderwerp: .net domein na 3 weken nog niet verhuisd

27-02-2017 10:15

Goedemorgen mensen, begin februari ben ik lid geworden van deze club en heb ik diverse .nl domeinnamen en sites verhuisd naar de Vimexx servers. Eén domein van mij is een .net domein, verhuizing van domeinen met deze extensie duren normaalgesproken een dag of 6. Vandaag, 30 dagen na aanvraag heeft dat nog niet plaatsgevonden. kan iemand mij vertellen wat er misgegaan is en wanneer deze alsnog verhuisd wordt?

Alvast bedankt voor de reactie

27-02-2017 12:10
#562

Beste Yvonne,

Dank voor je post op ons forum.

Ik heb even gekeken en zie dat de verhuizing afgewezen is omdat de verificatiemail niet bevestigd was. De email wordt naar het emailadres dat op http://www.whois.com/whois/*domeinnaam.net* staat weergegeven gestuurd. Kan je dit emailadres controleren? Mocht dit je emailadres zijn dan hoor ik het graag zodat ik de verhuizing opnieuw kan starten, mocht dit niet het geval zijn dan kan je bij de oude provider het emailadres laten wijzigen.

We horen graag van je!

27-02-2017 22:34
#566

Dat is niet mij email adres, ik heb de oude provider een wijzigingsverzoek gedaan. Bedankt voor je reactie, wordt vervolgd.

28-02-2017 16:51
#568

Hallo Naud, Het email adres is aangepast aan jou het verzoek om de verhuizing opnieuw te starten.

Alvast bedankt!

01-03-2017 10:36
#570

Beste Yvonne,

De verhuizing is nu opnieuw gestart, kan je aangeven zodra de verificatiemail bevestigd zijn? Dan kan ik dit extra controleren voor je!

03-03-2017 08:20
#574

Ik zie je berichtje nu, ik denk dat ik 2 dagen geleden de verificatie mail heb ontvangen.

03-03-2017 10:11
#575

Beste Yvonne,

Ik zie dat de email inderdaad netjes bevestigd is, het duurt dan 5-7 dagen voordat de order door zal lopen. Helaas werkt het bij .com domeinen niet sneller, ICANN heeft deze tijd nodig om het te verwerken.

Nog even afwachten dus, zodra het rond is dan zal de order ook op verwerkt komen te staan!

12-04-2022 08:13
#3691

Hallo, 

Ik heb gister een verhuizing aangevraagd inclusief een hostingspakket met een verhuistoken van de andere server. 
Wanneer wordt deze actief?
 

- 5 van 5 sterren -