Hoi
Ik had even gezocht maar vind geen echt duidelijk antwoord. Daarom mijn vraag maar even in het forum want ik denk dat meer mensen zich dit afvragen.
In hoeverre is de Vimexx dienstverlening afhankelijk van de USA? Platvloers in hoeverre kan Trump jullie dienstverlening verstoren?
Mvg
Harry
Onderwerp: Afhankelijkheid USA
Ik heb ook deze vraag. Kan Vimexx inzicht geven in de afhankelijkheid van Amerikaanse softwarebedrijven, en waar onze data staat?
Lijkt mij een onnidge vraag voor eenieder die gebruik maakt van smartphones voorzien van Android of iOS, laptops/pc/s met windows etc etc.
Menig bedrijf in Nederland gebruikt software waarbij Amerikaanse maak zeker van toepassing is. Bijvoorbeeld de software om een server te runnen, monitoren en te managen.
Europa heeft vrijwel geen onafhankelijke opties om als webhoster aan de slag te gaan. Mogelijk opties die er wel zijn binnen Europa, vergen enorm veel onderhoud of is mogelijk niet volwassen genoeg. Tevens zal dat ook in de prijzen van Vimexx gaan hakken als men voor een dergelijke hosting optie kiest. Denk een OTC welk volledig binnen Europa wordt gehost, maar stervens duur is.