Vimexx Facebook

Onderwerp: Van mijn website maker naar wordpress

19-04-2017 11:28

Ik heb via mijn website maker een site gemaakt ,maar wil nu graag naar wordpress, die heb ik ook geiinstalleerd maar als ik deze wil publiceren krijg ik steeds de 404 error.

Hoe kan ik de site die ik via mijn website maker heb gemaakt verwijderen zodat ik met wordpress kan beginnen?

19-04-2017 12:21
#653

Beste Fenny,

Dank voor je post op ons forum!

In dat geval verwijder je alle bestanden die onder de public_html map staan van je domein, hierna kan je via Installatron snel en gemakkelijk WordPress installeren en direct van start.

Succes!

28-04-2023 01:21
#4417

Hoe kan ik mijn website dat ik gemaakt heb in Websitemaker overzetten naar Wordpress?

12-05-2023 19:14
#4426

Beste Pascal,

Het is helaas niet mogelijk om een website - die gebouwd is om de websitemaker - om te zetten naar Wordpress. Beide maken gebruik van andere software, waardoor overstappen niet mogelijk is. Je kunt wel een nieuwe website maken met Wordpress, door eerst de 'public_html' folder van jouw domein volledig te legen.

Groet,
Joram

20-06-2023 10:51
#4498

Beste Naud,

Welke bestanden mag ik dan verwijderen? Ik heb namelijk meerdere mappen, omdat ik ook al een wordpress site heb gemaakt. Welke map hoort bij de websitemaker?

Alvast bedankt!

 

14-07-2023 19:48
#4540

Beste Marissa,

Gezien je reactie al even geleden is, vermoed ik dat het probleem reeds opgelost is. Voor anderen die wellicht later dit topic bekijken: Je kunt alle inhoud van de 'public_html' map (die onder het desbetreffende domein staat) verwijderen. Zodra je Wordpress installeert, zal deze map gevuld worden met de inhoud van de Wordpress website.

Groet,
Joram

30-07-2023 21:14
#4556

Beste, zelf loop ik ook tegen dit probleem aan. Ik heb 2 domeinen op dezelfde hosting. De public_html van de nieuwe site die per ongeluk met sitemaker is gemaakt is echter leeg. Alsnog zie ik de homepage van de sitemaker online staan... Ik zou niet weten hoe dit kan als ik alle bestanden verwijderd heb uit public_html...

- 5 van 5 sterren -