Vimexx Facebook

Onderwerp: website .nl verhuizen: hoe lang duurt dit?

20-05-2017 10:27

Twee dagen geleden heb ik een Plus pakket aangevraagd bij Vimexx. Verhuistoken van mijn oude host gekregen en doorgegeven aan Vimexx. Hulp aangevraagd via ticket. Maar nu is al 2/3 dagen mijn website uit de lucht. Nog altijd geen reactie van Vimexx (zelfs geen bevestigingmail)(via chat wel doorgekomen). Maw hoe lang duurt een www.mijnnaam.nl verhuizing?

20-05-2017 19:02
#680

Beste Yvon,

Dank voor je post op ons forum!

Een .nl verhuizing is na invoeren vrijwel direct verwerkt, je kan de order altijd via het klantenpaneel bekijken en zodoende ook de status zien. Dit alles staat op de "bestellingen" pagina. Zodra de order "verwerkt" aangeeft dan is de domeinnaam verhuist en kan je deze koppelen aan het plus pakket!

Mocht je problemen ervaren dan kan je het beste even een ticket inschieten via het klantenpaneel waarna we voor je zullen nagaan of er eventueel iets fout gaat. We helpen je graag!

21-05-2017 09:31
#681

Ok dank voor je antwoord.

Dat ticket heb ik ook al 3/4 dagen geleden ingevoerd. Nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik wil graag hulp bij de verhuizing. Mijn domeinnaam is er wel maar de bestanden en data eraan linken lukt mij niet. Ik kom niet meer bij mijn gegevens bij mijn oude host. Deze heeft alles binnen een klein halfuurtje? geblokkeert. Ik heb het verhuistoken ingevoerd en nam aan dat Vimexx het zou overnemen (maw alles verhuizen).. Hoe nu verder? Yvon

22-05-2017 10:05
#682

Beste Yvon,

Dank voor je reactie.

Ik zie dat je aanvraag inderdaad bij de verhuisafdeling ligt, je wenst dat wij je website verhuizen, toch? De verhuizing zal worden ingepland en je krijgt een seintje zodra we ermee beginnen. Mocht je echt enkel je domein wensen te verhuizen dan kan je dat het beste in de ticket aangeven van de verhuisaanvraag, vervolgens kan je zelf via de website je domein verhuizen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

22-05-2017 17:10
#688

Beste Naud,

Harstikke fijn dat ik een reactie krijg.

Ik wens inderdaad hulp bij het overzetten van mijn domeinnaam (is volgens mij al gebeurd) maar daarbij dan ook alle bestanden en data. Zodat ik weer zonder problemen verder kan gaan met mijn website. Mijn website ligt er nu al 4 dagen uit.

Blijft mijn vraag staan: De aanvraag ligt nu bij de verhuisafdeling en hoe lang blijft ie daar "liggen"?

groet Yvon

- 5 van 5 sterren -