Vimexx Facebook

Onderwerp: help domeinnaam komt niet uit quarantaine

27-05-2017 09:25

goedemorgen,

sinds gister heb ik vernomen van ene klant van mij dat mijn mailadres niet meer werkt.

Bij nazicht bleek mijn domeinnaam vervallen te zijn, echter heb ik hier noiit geen mail van ontvangen.

Gister heb ik onmiddelijk betaald met bancontact, echter is mijn hosting en domeinnaam nog steeds niet geactiveerd. Voor mij betekend dit een groot verlies aan communicatie, ik heb mijn facebookcampagnes stopgezet omdat de mensen mij nu niet kunnen contacteren.

Via de livechat gistermiddag ging alles zeker nog opgeliost zijnop 26/05/2017, ik heb hier de hele nacht van wakkergelegen. 

Kan iemand mij helpen?

29-05-2017 09:43
#702

Beste Tim,

Dank voor je post op ons forum!

Je ontvangt 30 dagen voor het verlopen van een product, dagelijks een email waarin we je herinneren. Ik denk dat je dit per abuis hebt uitgezet via de "persoonlijke gegevens" pagina. Daarnaast kan het een tijdje duren voordat de betaling binnen is waarna wij de quarantaine order kunnen verwerken. Via de bestellingen pagina kan je dit altijd blijven volgen, is dit inmiddels verwerkt?

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan vernemen we dat graag!

11-11-2018 14:03
#1760

Beste ...

Op 19 oktober 2018 heb ik aangegeven bij de vorige provider van mijn cliënte dat we het abonnement op haat domeinnaam wilden beëindigen dat we de verhuiscode wilde ontvangen. Mijn cliënte zegt dat ze die verhuiscode niet heeft ontvangen en op 19 november kreeg ze het bericht dat haar domeinnaam was vervallen. Nu staat haar domeinnaam nog in quarantaine tot 30 november 2018. Ik heb begrepen dat deze alleen tegen aanzienlijke kosten uit quarantaine is te halen. Is er ook een mogelijkheid voor haar om haar domeinnaam te reserveren, zodat ze die in elke geval weer terug kan krijgen zodra die weer vrij komt? Ze wil deze domeinnaam graag verhuizen of opnieuw aankopen bij VIMEXX.nl.

Met vriendelijke groet,

Thijs

 

- 5 van 5 sterren -