Vimexx Facebook

Onderwerp: Foto's website

13-02-2018 19:49

Ik ben bezig met het maken van de website. Ik heb nu 1 pagina grotendeels klaar. Daar staan een 3-tal foto's op. 

Bovenin staat de mogelijkheden wijd-computer-tablet-telefoon.

Als ik werk vanuit 'wijd', en alles staat daar goed, en ik kijk vervolgens bij 'computer', dan staan daar de foto's niet meer goed. Bij 'tablet' en 'telefoon' al helemaal niet. Alleen als ik dan bv tablet verander, totdat het daar goed staat, dan staat het vervolgens weer verkeerd bij 'computer'.

Hoe kan ik dit onafhankelijk van elkaar wijzigen?

Groet

 

13-02-2018 21:50
#1136

Hallo Annechien,

Ik heb het zelfde probleem dat de het programma de foto's draait terwijl ze goed staan.

Tja, ik wil dit ook opgelost hebben ik wordt hier gek van.....

Ook succes hoop dat ze snel met een oplossing komen.

Met vriendelijke groeten,

Radha den Ouden

14-02-2018 16:12
#1141

Beste Annechien,

Dank voor je post op ons forum!

Helaas is er geen optie om de pagina's apart van elkaar te beheren. Wellicht kun je de "Auto Layout" functie gebruiken, let op deze is wel in beta.

14-02-2018 16:13
#1142

Beste Radha,

Dank voor je reactie.

Zoals reeds in een ticket aangegeven zijn de afbeeldingen die je upload zelf gedraaid, je kan ze bewerken, daarna draaien en opslaan en dan uploaden. Probeer het maar eens met een afbeelding die je van het internet af haalt, deze zal niet gedraaid zijn.

14-02-2018 23:02
#1143

Hallo Naud,

 

Het probleem is dat wanneer ik dat doe, dat dan in de opmaak de foto's keurig tussen de tekst staan, maar als ik het geheel dan publiceer, de foto's op totaal andere plekken staan. Doe ik dan nog iets niet goed? 

 

 

16-02-2018 09:26
#1148

Beste Annechien,

Dank voor je reactie.

Dit komt omdat elk toestel helaas anders is, zo wordt het bijvoorbeeld op een iPhone wel goed weergegeven en op een Samsung niet. Ik ben het met je eens dat de website maker hier niet veel opties in heeft en ga dit dan ook als feedback doorzetten. Helaas kan ik verder dan dit nu helaas niet voor een oplossing zorgen.

31-07-2018 17:35
#1552

Beste Naud,

IK lees hier mee, omdat ik tegen dezelfde zaken aanloop. Is er ergens een pagina waar stapje voor stapje uitgelegd wordt hoe je de menu structuur goed opgezet krijgt??

Het blijft chaos, items, foto's etc verspringen als je van bijv HOME naar een andere pagina gaat. Ook is het totaal onduidelijk wanneer je een nieuwe pagina aanmaakt en wanneer je een nieuw item aanmaakt. Kortom chaos en voor mij iedere logica ontbreekt. Omdat ik al dagen hiermee aan het stoeien ben en al vele vele try out menu's heb aangemaakt, zijn er op onverklaarbare manier toch 'nieuwe items' in het systeem zichtbaar gebleven. Het systeem haalt ze er ook steeds weer bij en zie geen mogelijkheid om ze ze echt te verwijderen....

Hoop op je hulp!

Vriendelijke groet

Vincent

- 5 van 5 sterren -