Vimexx Facebook

Onderwerp: Tthemes plugin overschrijft htaccess?

27-09-2018 12:00

Ik had een hele lijst 301 redirects in mijn .htaccess file staan. Nu blijkt dat die file dagelijks overschreven wordt, ik vermoed door de plugin Ithemess security die daar dan ip-adressen in zet die geblokkeerd worden.  

Iemand die weet hoe dit op te lossen?  Vanuit SEO oogpunt is het wel nuttig die redirects! Ben overgestapt op Wordpress site en alle url's zijn gewijzigd.

 

27-09-2018 12:52
#1678

Hallo Carolien,

Wanneer de redirects door een WordPress plugin verwijderd worden, is mijn eerste gedachte de redirects ook langs een WordPress login te regelen.
Deze vond ik toen ik hier even naar zocht: https://wordpress.org/plugins/redirection/
Zelf heb ik echter geen ervaring met het gebruik van deze plugin, dus het zou super zijn als je kunt laten weten of dit een goede oplossing is.

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers

Medewerker Klantenservice 

27-09-2018 13:38
#1680

Ik ga het proberen. Mijn eerste gedachte was juist om de security plugin uit te schakelen en alles met het handje te doen! Maar dat zal ook wel niet de oplossing zijn. :-) 

 

28-09-2018 20:31
#1683

Ik heb de plugin "redirection" ingeschakeld, en het werkt wel. Het schrijft weg naar de database en niet naar .htaccess, zodat de beide plugins elkaar niet in de weg zitten. Nu vraag ik me wel af wat voor de snelheid van de site beter is, ik heb een nu tweehonderd redirects, kan dat beter in de .htaccess of beter in de database, of maakt dat niet zoveel uit qua performance? 

- 5 van 5 sterren -