Vimexx Facebook

Onderwerp: Inlog Wordpress

26-04-2020 12:51

Als ik naar mijn inlog gaar van wordpress dan vul ik alles is, maar er gebeurd helemaal niets.
Er gebeurd helemaal niets. De site zelf is gewoon zichtbaar, inloggegevens zijn juist, WW heb ik al veranderd.....maar gebeurd nog niets.
Hebben jullie misschien idee, hoe dit te verhelpen.

25-06-2020 17:00
#2640

Dag Maurice,

Dankjewel voor je bericht. Kan je wel inloggen op je installatie via bijvoorbeeld Installatron of Softaculous? Mocht dat niet lukken dan kan je het beste een chat starten zodat wij dit gelijk voor je kunnen nalopen.

Met vriendelijke groet,
Jesse 

27-06-2020 19:09
#2653

Dit is bij mij ook het geval, sinds de verhuizing geen toegang meer tot wordpress en ik ben bang dat er nog vele andere klachten hierover zullen komen

29-06-2020 13:54
#2656

Beste Jesse,

 

Na de WHR overheveling, ben ik ook flink aan het zoeken naar hoe en wat. Onder andere inloggen op Wordpress. Ik lees dat ik "inlog op mijn installatie" via "Installatron" of "Softaculous", echter... ik weet niet waar dat te vinden... Is er een handleiding die kan helpen. Een "Welkom, fijn dat je er bent, hier een korte rondleiding in ons portaal en de belangrijkste weetjes" of zoiets? En waar vindt een Nitwit als ik die?

Dank alvast.
Mirella

04-07-2020 08:42
#2672

Het lukt me ook niet meer om bij wordpress in te loggen, wel via installatron.

Weet iemand, hoe ik dat wel j

kan doen?

 

04-07-2020 14:46
#2674

Kan dat niet gewoon via www.jouwdomeinnaam.nl/wp-admin of http://www.jouwdomeinnaam.nl/wp-login.php

 

22-04-2021 22:09
#3084

Ik heb hetzelfde probleem

24-04-2021 12:28
#3086

ook ik heb problemen met inloggen op wordpress 

ben ook overgestapt maar heb nu al spijt van dit gebeuren je kan gelijk niks mee 

ik heb problemen met wordpress op de mobiel en de app wordpress 

gewoon 1 grote puin hoop 

24-04-2021 21:33
#3087
krijg deze melding:

Fout: Cookies zijn geblokkeerd vanwege onverwachte uitvoer. Bekijk voor hulp deze documentatie of probeer de supportforums.

Dit heeft met de overgang te maken. Komt er nog een reactie/en advies?

Mijn andere site wordpress werkt namelijk wel en deze zat al bij Vimexx.

Heeft het met de nameservers te maken want deze zijn van eurohosten en er zijn er maar twee ingevuld van de drie?

 

27-04-2021 20:45
#3089

het probleem met de cookies is denk ik opgelost door je browser cookies en geschiedenis leeg te maken / te wissen.  (misschien helpt het voor het andere probleem ook). Hebben jullie dat al geprobeerd?

Ik ondervind geen problemen met wordpress. Maar.... mijn VPS waar de wordpress op draait is nog niet gemigreerd. (het domein zelf is al wel verhuisd van 1eurohosting naar vimexx)

- 5 van 5 sterren -