Vimexx Facebook

Onderwerp: Info mailadres als account toevoegen aan gmail lukt niet

06-07-2020 21:38

Ik ben inmiddels 5 maanden verder. En sinds een week kan ik mijn webmail gelukkig inzien.

Maar ik krijg een foutmelding in gmail als ik een account info@......wil toe voegen. 

De melding van gmail die ik krijg is: 

Geen POP3-toegang met de opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord. 

Wat vreemd is is dat ik sinds vorige week eindelijk bij mijn webmail kan. Dat kwam omdat er iets mis was met mijn wachtwoord kreeg ik terug. Althans dat leek..

Heel vreemd dat ik dus nu in mijn gmail account zo'n zelfde soort melding krijg en dan krijg ik vandaag het antwoord dat dit bij gmail ligt.....nou ik denk dus van niet...

Wie kan mij helpen?

08-07-2020 17:40
#2685

Willy,

 

Waarom POP3, probeer het eens met IMAP ..

29-07-2020 13:58
#2709

Dag Willy,

Dankjewel voor je bericht. Als je wel kan inloggen op webmail met je gegevens maar geen koppeling kan maken op Gmail dan kan het zijn dat bij Gmail iets verkeerd staat ingesteld. Kan je ons via https://www.vimexx.nl/help bereiken en ons een screenshot van je Gmail instellingen delen? Dan lopen wij het even voor je na.

Met vriendelijke groet,
Jesse
 

02-09-2020 16:11
#2759

Ik heb hetzelfde probleem als ik Mail Ophalen in Gmail probeer te configureren.
Ik krijg de "Server denied POP3 access for the given username and password" ook.
En ik kan ook gewoon bij het mailaccount via de Vimexx webmail, dus het wachtwoord etc. is ok.

Is dit issue bij u al opgelost?

Guido

17-06-2023 21:30
#4497

HI zelfde probleem als hierboven omschreven ook hier. Ben er al een hele tijd zoet mee maar krijg steeds dezelfde mealding: 

Server denied POP3 access for the given username and password. Graag hoor ik hoe ik dit op kan lossen.

Groet, Mariska 

11-07-2023 22:58
#4534

Is hier inmiddels al een oplossing voor? Ik heb ook alles geprobeerd en tevens gekeken in de Gmail instellingen, maar nog geen oplossing gevonden. Ik hoor graag als iemand de oplossing heeft.

- 5 van 5 sterren -