Vimexx Facebook

Onderwerp: Website worst steeds offline gezet/gehacked.

24-05-2017 16:58

Beste,

De afgelopen maanden is mijn wordpress website (www.kwekerij-arbeidsvreugde.nl) in korte tijd drie keer offline gezet/gehacked. 
Ik heb meerdere pogingen gedaan om dit probleem op te lossen. Door de fout in de HTML code te zoeken of in de verschillende plugins. 
Het probleem houd zich echter nog steeds aan. 

Wie kan mij helpen?
Wat doe ik fout?

Met vriendelijke groet,
Laura Matser

11-09-2017 20:40
#843

Je kan een plugin installeren genaamd : Limit Login Attempts

Dan krijg je ook een melding welk ip je website aanvalt.

Groetjes Arjan Smakman

12-09-2017 10:07
#847

Beste Laura,

Dank voor je post op ons forum! En Arjan dank voor de aanbeveling!

Helaas is de plugin die Arjan noemt enkel om er voor te zorgen dat inlogpogingen beperkt worden, een echte infectie in je website is hier helaas niet mee op te lossen. Je kunt de thema makers vragen om hulp en anders een expert hier naar laten kijken, mochten zij er niet uit komen dan is de enige oplossing om de gehele website te verwijderen en volledig opnieuw op te bouwen met een ander thema en andere pugins. Onthoud ook dat een lek ook in een verouderde plugin kan zitten. Verder is het aan te raden om na een hack op je website ook de bijbehorende wachtwoorden te wijzigen.

02-05-2019 11:44
#1995

Hallo,

Ik ben bezig met mijn website maker van Vimexx om een website te maken. De plugins komen dus van het programma zelf. Het enige wat ik toevoeg zijn foto's en tekst.

Nu heb ik de website half klaar en krijg ik de foutmelding van mijn router dat er malware zou bevinden op de link: U..........Web0100.zxcs-klant.nl/

Ik baal als een stekker aangezien de website nog niet eens live is gegaan. En vooral dat ik hem bijna af had.

Zijn de templates van Mijn Website Maker niet aan te bevelen of malware gevoelig?

Wat moet ik doen.

 

Groetjes Petra

02-05-2019 19:17
#1997

Beste Petra,

Waar krijg je deze melding precies? Is dit een groot 'felrood' scherm, waardoor je niet meer op je site kunt komen?
Dat kan namelijk betekenen dat een andere klant die ook het standaard domein gebruikt op web0100 malware heeft geplaatst.

Zou je misschien een ticket hierover aan kunnen maken waarin je jouw volledige url plaatst?
Zodoende kunnen we voor je uitzoeken of dit probleem specifiek van jou is of dat het elders ligt en op deze manier naar een oplossing werken!

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

- 5 van 5 sterren -