Vimexx Facebook

Onderwerp: [Joomla] Error displaying the error page

04-07-2017 16:33

Wat er is gebeurd: 

Ik had eerst alleen hosting bij Vimexx en mijn domeinnamen stonden nog bij TransIP, aangezien het allemaal geen haast had ben ik mijn site gaan maken op de URL van de hosting. Dat ging allemaal perfect totdat ik een site transfer ging doen. 

Ik had dus eerst mijn domeinen, die nog steeds bij TransIP staan, gekoppeld aan deze hosting. Vanuit daar heb ik via Akeeba Backup een site transfer gedaan. 
Dit was allemaal goed gegaan maar helaas was dit gedaan van een oude backup en wilde ik dus terug naar mijn 'oude' site om een nieuwe backup te trekken en deze over te zetten. 
Nu krijg ik dus de error: "Error displaying the error page". Voor zover ik kan vinden wil dit zeggen dat Joomla de database niet kan vinden. 

Uiteraard heb ik in configuration.php alles nagekeken en het lijkt allemaal te kloppen, ik heb ook een kopie van de database aanmaakt en deze werkt ook niet. 
Heeft iemand hier een suggestie wat het kan zijn?

05-07-2017 16:18
#731

Beste Willem,

Dank voor je post op ons forum!

Kan je een ticket inschieten en aangeven om welke site het gaat? Dan duiken wij er even als service kort voor je in en kunnen we je iets beter advies geven!

- 5 van 5 sterren -