Vimexx Facebook

Onderwerp: directadmin pagina niet bereikbaar - unable to connect

07-11-2017 13:54

Wanneer ik op de link klik van de direct admin pagina die ik heb ontvangen van Vimexx, krijg ik de onderstaande fout(adres heb ik even weggesterd):

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unable to connect

Firefox can’t establish a connection to the server at we******2.

    The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
    If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection.
    If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ps ik kan met deze pc verder gewoon op het internet , mijn netwerk functioneert ook gewoon naar behoren... aangezien ik al 10 pogingen over deze dag heb gedaan dan verwacht ik niet dat de site busy is?

 

grt. Patrick

 

08-11-2017 14:40
#932

Beste Patrick,

Dank voor je post op ons forum!

Wanneer je DirectAdmin niet kunt bereiken met :2222 er achter dan staat je netwerk geen verbindingen met poort 2222 toe. Je kan :2222 eens proberen weg te halen om te kijken of dit het verhelpt. Mocht het nog niet werken schiet dan even een ticket in waarbij je je IP-adres meegeeft (mijnip.nl kan je deze vinden).

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

09-11-2017 11:40
#936

Het werkt thx! ps misschien is het handig deze tip mee te nemen in de initiele mail!

10-11-2017 14:15
#938

Beste Patrick,

Goede tip! Ik ga het meenemen, bedankt!

- 5 van 5 sterren -