Vimexx Facebook

Onderwerp: Bandbreedte

01-02-2018 12:33

Hoi Vimexx,

Hoe gaat Vimexx te werk wanneer je over je bandbreedte heen gaat? Wordt je website dan op hold gezet? Of kan je een flinke rekening verwachten? Dit laatste kwam vroeger wel eens voor bij hostingproviders kon ik mij herinneren. Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat?

01-02-2018 21:12
#1082

Beste RvW,

Bij onze webhosting pakketten, is enkel het start pakket gelimiteerd op 25GB dataverkeer per maand. Stel je mocht in de buurt van de 25GB komen, dan krijg je van ons meerdere waarschuwingen per email om je te waarschuwen. Mocht je er vervolgens toch overheen gaan, dan zal op dat moment het pakket helaas wel tijdelijk stopgezet worden. Bij een plus pakket of hoger, heb je hier dus al geen last meer van omdat er geen limiet meer op staat!

We zullen nooit een rekening achteraf sturen, dus daar hoef je je sowieso niet druk om te maken!

Overigens hebben onze reseller pakketten wel dataverkeer limieten. Hier geld hetzelfde als bij een start pakket. Voor informatie en de limieten over reseller hosting, kun je kijken op de reseller hosting pagina.

Hopelijk heb ik zo je vragen kunnen beantwoorden!

- 5 van 5 sterren -