Vimexx Facebook

Onderwerp: Website niet bereikbaar - Redirect probleem

11-03-2018 17:58

Hallo,

Mijn website is meerdere keren deze week niet bereikbaar geweest, daarna ineens deed hij het weer. Maar vandaag is het ellende. Hij doet het helemaal niet meer. 
Ik krijg overal de melding: 

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Op het forum las ik al dat dit kan komen als je VARNISH installeert/activeert. Nu is het zo dat ik het START pakket heb, dus niet eens VARNISH heb en er dus ook niets mee gedaan heb. 
Desondanks wel de workaround doorlopen, aangezien iemand die wel varnish had, maar ook in de ht acces niet de juiste regel zag staan, dit had geporbeerd en het werkend kreeg. Bij mij helaas zonder resultaat. 

Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik was namelijk gewoon op WORDPRESS de site aan het vullen en wilde het op mijn mobiel kijken en hij deed het dus niet meer. Wel op de browser waarin ik nog bezig was. 
Heb dus niets in de achterkant of directadmin gedaan, waardoor dit probleem ontstaan kan zijn. 

20-03-2018 14:51
#1226

Beste Roy,

Dank voor je post op ons forum!

Een too many redirects foutmelding geeft aan dat je site keer op keer wil doorverwijzen naar een ander adres. Kortom je site loopt vast. Mogelijk heb je ergens een URL aangepast of een plugin geïnstalleerd die je URL bedient. Ik raad je aan om eventueel een backup terug te plaatsen: https://www.vimexx.nl/help/backup-tot-30-dagen-terug-plaatsen.

- 5 van 5 sterren -