Vimexx Facebook

Onderwerp: DirectAdmin Login Page Invalid login. Please verify your Username and Password

13-07-2018 14:42

Nog iemand dit probleem? Ik heb al ticket aangemaakt, maar krijg geen reactie. Ik heb een vermoeden dat iemand mijn hosting gebruikt/misbruikt. Nu hebben zij geantwoord dat ik mijn wachtwoord voor directadmin kan aanpassen vanuit het klantenpaneel, wat ik tot 6/7 keer gedaan heb. Ik klik op inloggen -> soms kom ik er in en zodra ik ergens op klik moet ik opnieuw inloggen, en weigert hij weer. -> soms kan ik helemaal niet inloggen. Met andere woorden ik kan niks doen, iemand een idee wat het probleem is.?

26-07-2018 20:08
#1545

Beste Ernst,

Probeer je in te loggen met de Direct inloggen knop, vanuit Vimexx > Hosting beheren?
Of ga je gewoon langs https://webXXXX.zxcs.nl:2222/ en dan met je gebruikersnaam & wachtwoord?
De eerste methode geeft namelijk af en toe foutmeldingen, doordat er nog iets in je cache zit van je vorige sessie.

Of bedoel je dat je soms plotseling uitgelogd wordt?
Iemand anders kan jou namelijk niet uitloggen.
Er staat dan iets iets qua cookies of cache instellingen binnen jouw browser zo ingesteld dat deze gewist worden.
Zodra deze gewist worden, ziet DirectAdmin niet meer dat je ingelogd was, dus ben je automatisch uitgelogd.

Deze zaken kan je dus even bij langs gaan, hier zal waarschijnlijk de oorzaak van je moeilijkheden zitten.

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers

Medewerker Klantenservice 

27-09-2018 23:25
#1682

ik kan ook geen codes meer ingeven

ook al probeer ik mijn psw te veranderen zegtie dat men oude niet goed is ingevoerd

maar ik kan me niet inbeelden dat ik voor directadmin zelf een psw gekozen heb....

kan ik dit laten wijzigen?

mvg

01-10-2018 13:43
#1685

Beste Pieter,

Het DirectAdmin wachtwoord heb je inderdaad niet zelf gekozen, tenzij je deze hebt gewijzigd. Deze is bij aanschaf van het hosting pakket naar je toegemaild.
Je kunt een nieuw wachtwoord, zo nodig, aanvragen langs je Vimexx klantenpaneel. Dit doe je zo: https://www.vimexx.nl/help/webhosting-wachtwoord-resetten

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

- 5 van 5 sterren -