Vimexx Facebook

Onderwerp: Vraag en klacht

08-02-2023 10:14

Aller eerst wil ik melden dat jullie contact manieren waardeloos zijn.

Kom niet met van die vragen aan zetten die vooral helemaal niets geen waarde hebben als klant maar simpel een contact form zodat je als klant een vraag kunt stellen. zoals jullie het nu hebben is super irritant!!

Maar goed..

Hoe kan ik achterhalen wat de inlog gegevens zijn voor mijn php admin want tot nu toe zoek ik me suf maar kan er niets over vinden.

Ik moet namelijk onze leden van een ander site en webhosting bedrijf verhuizen naar hier..

Daar draait het nog onder joomla 3 en hier zijn we naar 4 gegaan 

Ik moet dus de users naar onze nieuwe website verhuizen

08-02-2023 18:40
#4278

Hoi... 

Eerst moet je een database en database gebruiker aanmaken.
Dat doen je onder MySQL Management

De database naam en gebruiker zullen altijd een prefix van jouw account bij Vimexx hebben, dat zie je zodra je deze aanmaakt.

Zodra je de stappen doorlopen hebt kun je via phpMyAdmin aanloggen met de net aangemaakt gebruiker en bijbehorend wachtwoord.

Hoop dat dit je voldoende helpt?

15-02-2023 17:27
#4289

Hallo!

Je hoofdwachtwoord voor ftp en database is hetzelfde als die voor je hostingspakket. Je kan extra databases aanmaken zodat je aparte inlog gegevens hebt. Betreffende je klacht hebben wij deze manier opgezet omdat zo ticketreacties verminderd worden. Wanneer een ip bijvoorbeeld geblokkeerd is vragen wij via deze manier het ip adres zodat het een ticketreactie scheelt en het probleem voor de klant sneller is opgelost.

Hopende hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Jard

27-01-2024 09:25
#4843

ik vind het al knap dat je een foum topic aan kan maken, ik kan geen fatsoenlijke medewerker bereiken, support ticket is de enige manier maar antwoord duurt soms een week en dan krijg je een antwoord waar je niks aan hebt en moet je vervolgens weer een week wachten

27-01-2024 18:48
#4844

Dit is nu precies de reden waarom ik per direkt ben vertrokken, de site ligt plat of is traag dan moet je gelijk kunnen schakelen en niet een week wachten op reactie....bij mij zelfde gebeurd en kreeg het behoorlijk benauwd.

best wel jammer want verder geen klachten gehad.

13-04-2024 17:13
#4934

Ik kan de hele tijd al niet in mijn backsite van de websites. Met beide domeinen. Ik vraag telkens om hulp maar niemand die dit op kan lossen. Ik heb nu meer dan 200 euro betaald terwijl ik niks ermee kan. Mijn website geeft steeds aan dat de server onveilig is. Als ik dit had geweten had ik nooit een websitebuilding via vimexx gekocht maar gewoon via wordpress ofzo. 

- 5 van 5 sterren -